Saturday, May 13, 2017

Jews are the shame of the world, boudoubidou!

On dirait que le  dictateur qui va vivre au "Palais de l'Elysée"  a des plans de juif en tête.
http://www.rfi.fr/economie/20170513-france-macron-devra-renover-palais-elysee-chantier-100-millions 

Parfois, je me demande si la révolution française n'a pas ete instiguée par des sales juifs pour saborder la France. J'ai mon idée sur la question, et je ferais des recherches sur le sujet ainsi que sur la responsabilité juive dans l'esclavage.
Les juifs sont la honte du monde et je suis prête a un argumentaire avec quiconque veut débattre de la question.


It looks like the dictator that is going to live at the "Palais de l'Elysee" has some Jewish plan in mind.
http://www.rfi.fr/economie/20170513-france-macron-devra-renover-palais-elysee-chantier-100-millions 

Sometimes, I wonder if the french revolution was made by Jews to scuttle france. I have my idea on the subject, and I might do some research on it one of these days, as well as on the Jewish hands on slavery.
Jews are the shame of the world, and I am ready to discuss this fact with whoever wants to debatte the subject.


No comments:

Post a Comment